Olen ollut kiireinen

Kommentoi
Olen ollut todella kiireinen loppusyksyn ja talven ajan. Olisi kiva kirjoitella ja jaella kuulumisia enemmänkin, mutta täytyy valitettavasti todeta että aika on mennyt työntekoon. Minulla on ollut monta projektia päällekäin joita olen murjonut eteenpäin. Toisaalta on kyllä hyvä, että saa silläkin puolella asioita tehtyä.

Aina kun saa duunihommia tai projekteja eteenpäin, tulee tyytyväinen olo. Tykkään tehdä projektiluontoisia hommia. Valmiin tuotoksen ja oman kädenjäljen näkeminen miellyttää. Sama homma on pelikentillä. Voitetun pelin tai oman hyvän suorituksen jälkeen olen tyytyväinen. Tykkään onnistua. En tiedä onko se aina hyvä ajatella vain onnistumiskeskeisesti, mutta toisaalta monet hyvät pelimiehet taitavat olla aika voitontahtoisia ihmisiä.

Tajusin, että näillä teksteillä ei ole pelkästään merkitystä minulla vaan muillekin. Oli hauska törmätä blogini lukijaan kaupungilla, joka antoi hieman palautetta hiljentyneestä kirjoitustahdista. Ymmärrän kyllä. Täytyy koittaa petrata.

Onneksi kohta pitäisi helpottaa hieman kiireiden kanssa. Projekteja saatu pakettiin hyvää vauhtia ja aikaa alkaa jäädä hieman muuhunkin. Myös treenimääriä olisi tarkoitus saada hieman nostettua, jotta kevääksi päästäisiin kuntoon. Nyt pian lähdetään kohti Kotkankallion väestönsuojaa, jossa tarjolla taas hyvät treenit. Viikonloppuna pelataan syyskauden viimeiset ottelut ja täytyy olla valmiina. Hienoa päästä taas Kuopio-Halliin pelaamaan!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti